Kalite Politikası

Hastalarımız İçin:

• Hizmet ettiğimiz hastanın en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükselterek hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak.
• Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak.
• Hastalarımız için en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri kullanmak.
• Hastalarımızı da çalışanlarımız gibi hastanemizin eğitimlerine katılımını sağlamak.
• Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak.
• Hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamak.
• Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, mezhep, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek.
• Kanunların belirlemiş olduğu ve yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.

Çalışanlarımız İçin:

• Çalışanlarımızın birlik ve beraberlik motivasyonunu yüksek tutmak,
• Çalışanlarımız için şeffaf ve açık bir iletişim yönetim politikası izlemek,
• Sağlıklı, huzurlu ve güvenilir bir çalışma ortamı yaratmak ve bunun devamlılığını sağlamak,
• Çalışanların maddi ve manevi olarak haklarını gözetmek,
• Çalışanlarımıza sürekli eğitim ve kendini geliştirme olanakları sağlamak,


Hastanemiz İçin:
• Öncelikle insan haklarına saygılı olmak.
• Her zaman daha iyisi olacağına inanarak üretken olma yolunda çaba göstermek,
• Kendimizi devamlı ölçmek ve iyileştirmek.
• Sürekli ve sağlıklı büyüme hedefinden taviz vermemek.
• Uluslararası sağlıkta kalite standartları doğrultusunda kanıta dayalı tıbbi uygulamalarla kalite iyileştirme ve hasta güvenliği yaklaşımını oluşturmak ve güçlendirmek,
• Yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini sunmak.


Ülkemiz İçin:


• Sağlık sektöründe saygın bir konumda olmak,
• Bakanlığımızın belirlemiş olduğu statünün üzerine çıkabilmek için sürekli yeni hedefler belirlemek,
• Ülke insanına ve sağlık turizmine katkıda bulunmak.