Kalite Politikası


Hastanemizin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflerimize uygun olarak:

  • Hizmet verdiğimiz hasta için en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükseltmek böylece hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak.
  • Hastalarımızda da çalışanlarımız gibi hastanemizin eğitimlerine katılımını sağlamak.
  • Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak.

  • Hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamak.

  • Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ile çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek.

  • Yurtiçinde bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.

  • Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini arttırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak.

  • Huzurlu, içten, samimi, etkin ve verimli bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkarmak.

  • Çalışanlar için sürekli ve gelişen eğitim programları yapmak ve uygulamak.

  • Çalışan konfor ve güvenliğini arttırmak.

  • Her zaman daha iyisi olacağına inanmak.


Kalite hedeflerinin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi amacıyla:

 

  •   Kendimizi devamlı ölçmek ve iyileştirmek.
  •   Hedeflerimizi çalışanlarımız için yaşam tarzı haline getirmek.
  •   Sürekli ve sağlıklı büyüme hedefinden taviz vermemek.
  •   Düzenli aralıklarla hedefleri gözden geçirmek ve gerekli iyileştirme faaliyetlerini başlatmak.


Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması amacıyla:

 

  •   Çalışanlar tarafından kaliteli hizmet verilebilmesi için uygun şartları sağlamak.
  •    Kalite sistemi için düzenli eğitimler vermek.
  •    Kaliteyi yaşam tarzı haline getirmek.
  •    Hastanemizde komite ve ekipleri dinamik tutmak, kararların uygulanmasını sağlamak.
  •    Hasta ve çalışan için riskler belirlemek ve gerekli iyileştirme faaliyetlerini başlatmak.


Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi amacıyla:

 

  •    Hasta bakımı ve yönetimi standartlarını oluşturmak ve bununla birlikte sürekli iyileşmeyi sağlamak.
  •    Çalışanlarımızın hastanemizi benimsemesini sağlayarak verimliliği arttırmak.
  •    Düzenli aralıklarla öz değerlendirmeler yapmak, görülen eksikliklerde iyileştirme başlatmak.
  •    Tıbbi literatürde kanıta dayalı tıbbi uygulamaların geri dönüşümünde ölçme ve değerlendirmeleri paylaşarak misyonumuza ulaşmaktır.